FET JÄVLA VARNING!!!

Om ni någon gång tänkt/tänker kolla på "an serbian film" GÖR ALDRIG DET!
Jag såg precis den filmen, & jag mår så äckligt illa, jag vill bara spy!
jag mår inte alls bra & jag ångrar grovt mycket att jag kollade på den! Just nu vill jag bara spola tillbaka tiden & aldrig ens laddat ner den! Fyfan vilken jävla film! Nej kolla aldrig på den!

Jag vet hur lockande det låter när någon säger "Kolla inte på den. gör inte si&så" jag vet!
Det va samma för mig, folk sa & skrev att det va en riktigt hemsk film.. Men vad gör jag? Jag laddar ner den äckligaste filmen som gjort & sitter & kollar på den SJÄLV dessutom!!!

Nej gör inte som jag & var så dum/dumma.. stå över denna film & tänk inte ens tanken på att se den!
Jag tror även att den e baserad på en verkligen händelse vilket gör det väldigt svårt för mig att somna nu!
Jag mår inte alls bra...

Ville bara varna er för denna hemska rent ut sagt snuskigt äckliga film!
Jag har suttit & gråtit sen i mitten utav filmen & när jag tänker på det så gråter jag fortfarande!
fyfaaaan, att man ens får göra en sådan film det måste ju vara olaglig?
Denna film ska tydligen vara olaglig i spanien, norge osv!
Men den borde inte gjorts från början!

JÄVLA ÄCKEL SOM GJORT DENNA FILM!! FYFAAAAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0