Helgen!

I fredags var jag & Denise på mp!
Jag har nog aldrig haftså roligt i hela mitt liv, haha!
Jag har nog aldrig dansat så mycket & så länge i hela mitt liv!
Var vi fulla? nääää dååå, hahaha eller? Jo men jag mådde så jävla bra!
Det tog oss 40 minuter att gå hem till mig, fast det igentligen bruka ta 10-15 minuter HAHA!!!

I Lördags gick vi upp kl 8 för då var et dags för jobb!
Snacka om att va lite halvbakis på jobbet haha!
Men dagen gik snabbt & när vi kom hem somnade vi & vaknade kl 21:00 igen haha!
Sedan drog vi hem till Denise & så kom grabbarna dit!

Idag vaknade jag 14:00 & har varit seg hela dagen.
Denise var dålig så vi drog till sjukhuset.
Det visade sig att hon hade halsfluss.. KUUUUL!!
Jag ska inte bli sjuk igen, ALDRIIIG!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0