vilka länder jag varit i!?

Första gången jag åkte utomlands var till Gambia, med min Pappa, min bror, min farbror & min kusin!
Minns inte rikigt hur länge vi var där, men jag har några minnen därifrån. Jag var 6år när vi åkte dit:)

Sedan har jag varit i Cypern,  med min mamma & några släktingar! Minns inte så mycket där ifrån, bara att jag var envis & grinig & alla älskade mitt blonda hår!

Sedan har jag varit i Lantzarote (spanien) med min pappa & bror! Där träffade jag en kompis som hette viktoria.
Hon & hennes mamma bodde i örebro så varej gång jag skulle till mina kusiner i örebro så åkte vi alltid förbi dom på fika & skojj! Tyvärr tappade vi kontakten men har varandra fortfarande på facebook!


Sedan har jag varit i bulgarien, med Mamma, morfar & släkningar. Minns inte så mycket där ifrån, förutom att det var svinkallt, vi fick köpa fliströjjor & långbyxor. Sen minns jag att morfar skojjretades med mig hela tiden  jag tog det skit seriöst & bölade var & varannan dag & han bara skrattade haha, Älskade morfar:)

Sedan har jag varit i Thailand, med pappa, min bror, systrar, bonus mamma & mina kusiner var även där!
Har fullt med minnen där ifrån! Dom snygga killarna på hotellet som vi fick rosor av. kvälls promenaderna på stranden. Shoppig turerna. Den goda maten. Elefant ridning. Krokodil/ap/elefant showerna på zoo´t!

Sedan har jag varit i alicante (stavning) det ligger också i spanien, Var där med någon jag hatar väldigt mycket idag! någon som inte ens är värd att nämna faktiskt!

Sedan har jag varit i Grekland (kreta), var där med pappa,brorsan, syrrorna, bonusmamma & vännr till familjen. Det var ju i sommras & vi hade det sjukt kul! Vi gjorde massa äventyr på bergen & jag trodde jag skulle dö den dagen. Vi badade vid "the pink beach" en rosa strand som ni kanske hör på namnet! God mat & härligt väder! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0