Akuten!

Nu ska jag tala om för er vad jag tycker om vissa läkare här i sverige!
Dom kan suga k*k rent ut sagt! Här har jag gått & varit sjuk i 9 veckor & dom har påstått att jag haft virus på virus hela tiden! (Mot visur får man ingen medicin/pencilin.)

I fredags vaknade jag med 40 graders feber & mina halsmandlar var lika stora som ett ägg typ!
Jag har legat skit dålig & jag har kräkts blod! Mamma sa igår att om jag inte hade blivit bättre idag så skulle vi ringa danderyds sjukhus!

Idag vaknade jag runt 08:30 tiden, fortfarande febrig & halsont men lyckades somna om!
Jag vaknade upp i panik vid 12:00 tiden & skrek! (Ni vet när man drömt en riktgt läskig dröm & man vaknar & av sren reflex sätter man sig upp & känner att man är helt svettig) Så vaknade jag upp & visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag hade sån smärta i magen! Jag kunde knappt andas, jag höll på att svimma & höll på att spy!

Mamma fick panik. Hon satt bara & stirrade så jag fick skrika att hon skulle ringa läkaren!
När hon talade om att vi skulle åka in till akuten med Taxi förstod hon själv att det aldrig skulle gå så hon fick ringa efter ambulans & när dom kom fick jag gå ner till ambulansen & så åkte vi iväg!

(vi hade tur som kom med ambulans för det var så mycket folk som var i väntrummet att folk fick stå upp.. det fanns inga sittplatser kvar) Iallfall så tog sköterskan två blodprovsrör & efter typ 1 timme fick vi reda på att jag hade rätt mycket förhöjda infektiosvärden, halsfluss & varför jag hade ont i magen var för att jag har magkatarr!

OCH JAG MÅSTE JU SÄGA ATT JAG FICK PENCILIN MOT DETTA!!!!

När jag uppsökte läkare 3 gånger innan, tog dom inga som hellst tester/prov eller något!
Dom kollade med en liten lampa i halsen & sa att jag skulle vila lite bara!

Alltså har jag gått & varit sjuk i 9 veckor fast jag kunde varit frisk för länge sedan!
JÄVLA F*TTOR!! Ursäkta mitt ordval men jag är så irriterad på vissa läkare som inte kan sköta sitt jobb!


Kommentarer
Postat av: Hemen

Sv: underbar du är Sandra :D

Jaa jag hör av mig när jag känner mig redo för att snacka med någon :D

ska du på kryssningen ?

2011-10-19 @ 23:52:15
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0