Fortfarande sjuk

6 jävla veckor & jag är fortfarande dålig! Hur fan är det möjligt???
Imorgon blir det iallfall läkaren igen & nu jävlar ska dom fan få skriva ut pencilin till mig!

Jag har iallfall varit hos min älskling hela helgen lång!
Laleeh & hennes pöjke var också där hela helgen.. Kan ju säga att det va en riktig slapp-helg för vår del!
Vi hade det galet mysigt & det blev mycket skratt! Bilderna som togs kan jag visa när jag fått dom utav Laleeh!

Baby börjar få igång allt i lägenheten nu, han fick ju nycklarna i fredags pga förseningar hos förvaltaren
Vi fixade iallfall soffan, matbordet, sängen & lite annat!


förlåt för skitdåliiiig uppdatering, men jag orkar inte blogga just för tillfället im sorry!

I´ll be back soon :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0