JÄVLA TANDLÄKARE!!!

Jag har mått skit hela dagen!!

Först var jag hos tandläkaren & var skit nervös, när hon bara kör in bedövningen & inte säger till så blir jag jätte irriterad, sen gör hon illa mig i munnen ett fler antal gånger med både borr & annat..

Jag gick iallfall därifrån gråtande & ringde mamma helt förskräckt, buhu stackars mig!!!
Jag kände mig svimfärdig under hela skoldagen & har inte kunnat äta normalt då jag haft så ont i munnen hela dagen! Har liksom inte kunnat bita ihop med käkarna!

Sen 8 timmar efter märker jag att dom gjort en riktigt stor spricka i min tand! Eller mer som om dom borrat för mycket & en lång smal bit lossnat! Senare märker jag att själva lagningen är borta!

BRA JOBBAT ERA JÄVLA AS!!

Måste tyvärr tillbaka till dessa äckliga människor imorgon för att fixa det & jag ska fan klaga!!
Nej usch detta är något jag aldrig gör om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0