Trötter

Jag är så sjukt trött. Jag trodde jag skulle dö inatt när jag vaknar av att katten tror att mina fötter är leksaker! Den kittlade ihjäl mig och jag fick damp för den vägrade somna!

Idag har han velat att jag ska bli fett lack och han har lyckats!

Först tar han mitt vattenglas och doppet sina tassar i det och tvättar sig själv! Sen skvätter han ner mig med vatten!

Sen när jag står och gör frukost så vill han upp på diskbänken men kommer inte upp. Då får jäveln för sig att han aka klättra på mig så han stoppar klorna i benet på mig!!!

Sen ska han gå där han inte får plats så han håller på att välta allt så jag får gå och hämta han 8822256 gånger per minut!

Sen snor han alla mina toffsar och leker med dom och nu är alla borta!

Nu äntligen har han lugnat ner sig och sover lite, tack Gud!!

Ska strax möta Denise en stund:)
Puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0