Första september tvåtusenelva!

Min dag har varit helt underbar! Varit med min bästaste finaste baby & Mischa!
Fick träffa Babys familj idag, & sedan åkte vi till Solna centrum för att dom skulle handla lite presenter!
Efter åkte vi till Mischas nya lägenhet som hon fick nycklarna till tidigare idag..
Vi gick till Willy's för att handla lite & sen hämtade vi lite grejer som vi bar till hennes lägenhet!

Det gick ju lite sådär.. Först går ena flyttkartongen sönder som Mischa bär med alla gardiner som ramlar i en vattenpöl, Sedan är det brantaste, längsta jävla backen jag någonsin sett som vi ska upp för!
Jag som är förkyld, sjuk + dålig kondis höhö, ah jag höll ju på att tuppa av, lite pga att jag inte ätit något idag heller! Kunde inte andas skakade & höll på att svimma.. kul när man är med killen man verkligen gillar som får se än sådär! Men han pussade mig på pannan & lugnade mig, världens bästa!

Detta är den ända långa texten ni fått höhö :)


(ingen bild tyvärr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0