JUSTE!

Jag har ju glömt att berätta att min pojke har fått lägenheten som jag visade bilder på förut!
Han fick den & får flytta in den 1a oktober!! Jag är överlycklig för hans skull & för att jag slipper va i Jakan hela tiden! Han & jag får mer tid för varandra & allt kommer falla på plats!

Jag har ju inte berättat om honom, vilket jag inte kommer göra än på ett tag!
Jag vill hålla den bitan utanför bloggen ett tag till, & när jag väl berättar kommer ni förstå varför!

GRATTIS TILL LÄGENHETEN IGEN ÄLSKLING!!!

Så den 30e blir det förmodligen IKEA & handla säng, madrass & lite andra saker!
Allså fan vad jag älskar mitt liv & jag är lyckligast i hela världen!

Bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0