Stämbandsinflammation!

Som jag trodde så har jag fått stämbandsinflammation & så har jag fått ett nytt virus som ger mig feber & huvudvärk! Nu ligger jag med 38,5 graders feber under ett täcke,en ull-filt & massa kläder, ändå fryser jag ihjäl! Jag bara önskar att jag hade orkat ställa mig i en varm dusch eller ta ett varmt bad,
men min kropp orkar inte ens stå upp i 1 minut!

Jag lär ju vara sjuk minst en vecka till eftersom jag fått ett nytt virus, & ett virus kan hålla på i upp till 6 veckor!
Jag har pratförbud hela veckan & får skriva det jag vill säga!
SÅ JÄ*LA KUL... INTE!!

Jag vill bara ha min älskling här som tar hand om mig men vi ses på lördag!
Jag kommer hinna dö innan dess!! Saknar dig baby :'(


Nu ska jag sova & hoppas på att jag vaknar upp mycket bättre imorgon!
KRAMMMMM

Mitt fina hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0