TIME OF MY LIFE BITCHES!

Idag var jag med min baby, vi kollade på lägenheten han förmodligen får den 1a oktober!
Inom en vecka har han iallfall svaret om han får den:)

Det va sjukt mysigt att va med honom & kolla på den!
Om han nu får den kommer jag typ flytta dit lite halft, yeey lycklig cheeey!!

Iallfall imorgon blir det jobbet!
Ska försöka vara där hela dagen bara jag inte hostar hela tiden!
Vi hörs PUSSSSS

(lite bilder på lägenheten ser ut ungefär)

Vardagsrummet

Hallen

En del av köket

köket igen

Balkongen

Badrummet

Sovrummet

OBS:
det finns två garderober (walk in)
en liten toalett, en liten hall till & låte små saket dom glömt tagit bild på!
Sjukt fin lägenhet om man bortser från deras möbler på bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0