You make me so happy!

Har haft en mysig helg med min älskling. Vi har tagit det mest lugnt.
I lördags mötte jag upp honom på tåget mot kungsängen med Lalle & hennes kille!
Vi åkte till babys träning & efter åkte vi & käkade på någon grill i kungsängen om även hade chinafood(?)

Sen på kvällen kollade vi film & myste efter en veckas saknad! På söndagen åkte vi till Nettan & Kristian..
Vi åt middag där & spelade skip-bo världens roligaste kortspel!

Sen åkte jag hem till mig & nu sitter jag är & saknar ihjäl mig efter baby!
Ska försöka lägga mig & sova för imorgon ska jag faktiskt till praoen, efter jobbiga veckor av virus & feber!

hoppas att jag aldrig mer i hela mitt liv bli sjuk igen..
det har varit sjukt jobbiga dagar & ett helvette utan min röst!

GODNATT

Hahaa error bild, men man ser att jag är en lycklig cheeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0