Bättre sent än aldrig! ;)

Hur har ditt 2011 varit?
De va helt urgrymt år, men 2012 kommer vara ännu grymmare:D

Blev du kär i år?
Om ni menar 2011, så ja!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tog vara på sommaren, dock lite svårt pga operationen..

Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget faktiskt :)

Vem har du umgåts med mest?

Denise, Laleeh, Danne osv..

Bästa minnet från 2011?

GREKLAND HELT KLART!

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?

Mer sommar minnen, mer festa & leva livet!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, mycket gladare!

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?

Vilda pratykvällar tror jag:)

Vem/Vilka saknade du?

Gammelmorfar, Ida & några fler!

Största misstaget?

Haha Robban helt klart! HAHAH

Hur många hade du sex med?

Haha håller det nog för mig själv :)

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?

HELT KLART MYCKET BÄTTRE! TAR JU STUDENTEN & ALLT FYFAN!!!!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
när jag kollade mig i spegeln & insåg att halva jag försvunnit!

Hur många kysste du?
Haha ingen aning..

Har du några löften inför år 2012?
Nej faktiskt inte, Ska väl dra ner på rökandet!

Har du haft ett förhållande under 2011?

Yes det hade jag, dock inget långvarit

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

oj jag vet inte, helt annorlunda jämfört med nu iallfall.

Vart reste du nånstans?
Grekland om ni menar reste utomlands..
annars var det Örebro.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
STUDENTEN & SOMMAREEEEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0