FÖR JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT KL 02:50 PÅ SÖNDAGSNATTEN!!

Tre positiva egenskaper hos dig själv? - Glad, social & uppriktig
Tre negativa egenskaper? - aggressiv, dåligt tålamod & inte så bra självförtroende!
Vad är du rädd för? - att bli lämnad själv, spindlar, trångt utrymme, hissar & ormar
Hur lång är du? - ca 172 cm
Din favoritserie? - teen mom
Din favoritparfym? - britney spears (by night)
Är du i ett förhållande just nu? - Nopp
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? - -.-
En person du tycker är snygg? - hm.. SnyggMartin är ju himla snygg..
En person du saknar? - Gammelmorfar
En bra blogg? - Essj.blogg.se
Senaste personen du fick sms av? - Johnny
Hur många killar har sårat dig? - 2 st
Är du lycklig just nu? - helt över lycklig!
Har du kysst en killkompis? - Yes i have
Vilket år tar du studenten? - nu i sommar :D
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Ida
Blir du lätt svartsjuk? - Beror på faktiskt
Vill du festa just nu? - Nja inte direkt
Din favoritkaraktär ur en film/serie? - Homer, för han är så jävla sköönt
Beskriv ditt drömutseende - Slank kropp, fasta bröst, Långt tjockt hår, bruna ögon..
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? - Dennis
Hatar du någon på riktigt? - Ingen jag kommer på just nu
Vilket språk hade du velat lära dig? - Vill kunna flytande finska
Hur många av alla du strulat med ångrar du? - Haha rätt många
Vad tror du folk får för intryck av dig? - Antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig;)
Har du provat på droger? - Ja
Vad är din åsikt om rökare? - Haha jag är rökare, så finns väl ingen speciell åsikt
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - Kan du skicka bilden vid stripstången?
Vad för sorts killar faller du för? - Tatuerade, snaggade killar med stora arm muskler :)
Vars vill du åka just nu? - Thailand!
Vem vill du träffa just nu? - gammelmorfar om det gick:(
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - Haha de e långt kvar, men pengar!
Vilka festivaler ska du på i år? - Inga tror jag haha eller räknas the vocie?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0