årsresumé 2011

Har inte mycket bilder på datan men kan ta dom jag har!:)

Skapade denna blogg!



Var ute & fotograferade med Denise en hel dag, blev massa bra bilder!


Tog en härlig vårfika med Bästisen!


Fotograferade mer med bästisen!



Var i grekland i juni med familjen + familjens vänner!



Jag opererade mig


Tog massa självporträtt bilder, bara för jag älskar mig själv så mycket!
Bland dessa bilder fångade jag denna urgrymma bild på mig själv!



Bästa brodern Danne fyllde år!



Var i örebro & träffade bästavän


Var tillsammans & breakade upp med mitt ex!


Hade en fotografering med Laleeh som var väldigt lyckad!


Shoppade massa nya kläder & här hade jag väl gått ner ca 20-25 kilo!



Shoppade en as-snygg klänning till kryssningen & till fotograferingen!

image description

Drog på kryssning med de bästa & hade oförglömligt roligt!


Var sjuk i 9 veckor & åkte akut till sjukhuset efter ca 4 sjukhusbesök!


Var på fotografering med Bästavän Denise!


Fick min iphone där nånstans i oktober också :)<3

Var på halloween party!


Var ute med grabbarna från göreborg!
image description

Klämde fingrarna i taxidörren & fick åka till sjukan!



Efter ca 5 månader efter operationen hade jag gått ner ca 35 kilo!


Var i örebro över julen Då morfar gifte sig & så firade vi jul hos mammas moster & hennes kusiner 6 min bästavän:)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0