Lördagen

I lördags firade vi min underbara Farmor som fyllde år.
Vi åt på kinarestaurangen i centrum & hade det jätte trevligt.
Min fina älskade släkt är helt underbara!

Min älsklingsprinsessa Nellie var där & fyfan vad jag saknat henne! Hon var inte mammig eller pappig under kvällen utan ville va hos mig, snacka om lycklig storasyster!! Jag skulle sätta kniven i nån för hennes skull..!

Drog iallfall till Denise sedan & vi bestämde oss för att dra till vällingby på fest.
Kom hem till henne vid 02:00 tiden & skulle kolla på en "godnatt film" men slutade med att båda däcka efter 15 minuter! HAHA TRÖTTA CHEYER som inte hade sovit mycket alls på 2 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0