Ida var här i Stockholm!

Ida, min bästavän som jag berättade om i förra inlägget kom till sthlm förra torsdagen & vi har haft en helgrym vecka!

torsdagen slappade vi bara & tog det lugnt efter som hon kom hit rätt sent.
fredagen skulle vi på fest med det sket sig så vi myste hela dagen lång.
lördagen grillade vi med mina kusiner & familjen & hade jätteskoj. Efter grillningen drog vi hem till mig & drack "lite" vin. Vem blev packad? Jo jag såklart. 1 liter vin i min kropp och jag brukar bli full på 2 glas vin haha!
söndagen åkte vi till grönalund & var där hela dagen lång & hade jätteroligt. Vi drog dit med kusinerna + familjen!
 
måndagen drog vi & fixade mitt pass & så käkade vi två i sollentuna centrum, kina buffé yaammiie!
tisdagen åkte Jag mamma & Ida till kista & shoppade loss. Fick med mig så mycket kläder så hela min gerderob blev full med dom typ haha! Tack världens bästa mamma för det<3

onsdagen tog vi det lugnt vi träffade min kusin sofie & chillade bara på kvällen!
torsdagen(igår) så var det dags för min ängel att lämna mig för att åka hem till örebro igen:(
Jag har nog aldrig bölat så mycket i hela mitt liv!!!

Jag älskar dig mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0