Örebro!

Var ju i örebro för nån vecka sedan & tänkte berätta lite kort om det!

Alltså detta är lite komplicerat men jag ska försöka förklara så gott jag kan!..

Mina släktingar bor i örebro, vi åker dit varje vinter & sommar..
Min mammas moster och hennes man äger ganska mycket mark & på deras gård är det två stora villor.
I ena villan bor mammas moster & hennes man.
 
I det andra huset på undervåningen bor min mammas kusin, alltså mammas moster barn..
Där bor hon med hennes barn, hennes man & hans barn sen innan.. En utav hans döttra heter Ida & är min absolut bästaste vän.. hoppas ni förstod mig!
 
Iallfall så jobbade Ida på dagarna & jag umgicks med mamma & hennes moster och småbarna.
När Ida kom hem på kvällarna hade vi det mysigt & gjorde inte så mycket!

Ena dagen var jag i stan & på fredagen åkte jag, Ida, Fagge & Gabbe till stan på en liten bilträff!
Där träffade jag även snyggmartin som jag har en liten flört med hihi;) vi var där ett tag sen drog vi hemmåt!

På lördagen så var det den stora sommarfesten YEEEY!!:D
Jag hade längtat efter den dagen i 1 helt jävla år så nu skulle vi släppa loss & supa oss redlösa!
Jag träffade massa folk jag känner, och vi hade skitroligt! Kvällen slutade perfekt muhahah mer än så nämner jag inte! Kan säga att nu längtar jag redan till nästa års sommarfest!!!

På söndagen var det dags att lämna Ida & Örebro för att åka hem, buhu:(
Det var min tid i örebro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0