SÅHÄR MYCKET SAKNAR JAG & IDA VARANDRA!!!!

 
Ida & jag saknar varandra så mycket! Så på onsdag åker jag till örebro igen för att träffa mitt hjärta!
Jag är så lycklig när jag får va med min allra bästavän! Livet kan liksom inte bli bättre då!

Jag kommer inte uppdatera någonting där borta för vi kommer ha fullt upp & jag kommer passa på att umgås med henne & släktingar!
 
På onsdag blir det förmodligen fest med min flört, snyggmartin!.. På fredag & lördag är det gropafesten! En stor fest som är den första helgen i augusti varje år! Alla folk kommer va där & då ska vi festa loss helt galet mycket!
 
På söndagen den 5e åker jag hem till sthlm igen för att börja packa väskan till MARBELLA som jag åker till torsdagen den 9e!

Så jag kommer hinna vara hemma & packa & sånt i ca 3 dagar..
Sen är det dags att dra iväg med min prinsessa Laleeh! Kommer bli AWSOOOOOOME!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0