WOOW FOLK CHOCKAR MIG!

Wow vad jag blir chockad av folk!

Människor nu för tiden är helt genomskinliga!
Folk som var fula mot mig för ca 1 år sedan när jag vägra 59 kilo mer, kommer tillbaka nu & slickar min röv!
Helt seriöst tror inte folk att jag förstår exakt vad dom håller på med? Det är så pinsamt så jag skäms åt dom!
Att dom från helt ingenstans vill träffa mig NU, & prata, mysa osv.. nja det funkar inte riktigt så va!
Jag är inte en sån osäker tjej som måste gå till första bästa som kontaktar mig!

Jag har kanska så hög självrespekt & har alltid haft! Folk som var fittor då, kan lika gärna betee sig så nu med!
För från mig kommer dom inte få någon respons! VARFÖR ÄR FOLK SÅ JÄVLA KORKADE!?!?

utseendefixarade jävla nollor, kör upp 59 kilo i röven & snacka aldrig mer med mig tack!
Jag vet att jag ser awsome ut, det är ingen nyhet! Alla människor som försöker få kontakt igen har gett mig så fucking mycket självförtroende. Men jag tackar & tar emot för det!
PUSSS PÅ SKINKAN;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0