Min helg!

Nu är det väl dags för mig att tala om vad jag hittade på för skojj i helgen!

I fedags var det midsommar & den har ni redan fått höra om.

I lördags drog jag och min Friendoo Laleeh till långholmen & mötte några assköna människor!
Vi satt vid en strand & söp i ett par timmar. Sedan drog vi hem till en snubbe på fest i närheten.
Jag mötte även en bekant som skulle till samma fiesta. Vi hade sjukt trevligt ända in till mogontimmarna & så somnade vi alla typ, Jag kan dock inte klaga på mitt sovsällskap;) Mysigt värre tycker jag:)
Jag & Laleeh drog hem vid typ 13 tiden på söndagen & sov hela dagen..

Ja kul helg hade jag iallfall kan jag säga, lördagen var fan en utav dom bästa dagarna jag haft på otroligt länge!
Inte bara pga mitt sovsällskap utan för jag var sådär härligt full & glad. Jag ramlade ner för en jordbacke i skogen & dog av garv. Jag skulle ha badat näck men det blev inte av för vi skulle åka direkt, Vi körde massa roliga lekar & skrattade.. Ja jag hade helt enkelt en awsome lördag som ni aldrig kommer förståå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0