Bad girl!

Kan man tänka sig, jag är klassens BAD GIRL!
Nu vet när man ska ha studentskiva så får man ju alltid "klassens ..." Ah & jag kommer få klassens BAD GIRL!
Haha lite roligt är det dock för jag står alltid upp för mig själv & tar inte skit från någon inte ens lärarna!

Iallfall så började jag 13:00 idag & när jag kommer till skolan berättar läraren att vi har Eget arbete vilket betyder att man fick gå hem.. KUL -.-!

Jag har städat lite på balkongen så det blir mysigt nu när solen alltid e framme.
Så har suttit där ute i nån timme och lyssnat på musik rökt cigg efter cigg & bara myst i solen!:D

Nu ska jag iallfall gå ut med Rocky, lär gå ner till hundgården & fota lite ni får se resultatet senare!
PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: elon

jääävlar vilken snygg bild! :O

Profilbild på facebook vafan!!!!!!

2012-03-07 @ 20:53:52
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0