DAAAMPPP

VARNING FÖR LÅNG JÄVLA DEPPTEXT!
orkar du inte läsa? ah men sug K*k då!!!!!!!


Jag är så jävla trött på personer just nu!
Jag har väl gått in i en liten depptid just nu så allt som händer får mig att må piss!


Hur kul är det när en av ens närmaste vänner håller på att svika än totalt?
I över 1 månad nu så har en av mina närmaste vänner skitit totalt i mig! Personen hör bara av sig i tillfällen då hon/han inte har något annat för sig! Ändå är jag så jävla dum att jag är med personen så fort hon/han hör av sig..

Om ni hade en vän som ni känt sjukt länge & umgåts med som bästisar i flera år!
Hur skulle nu känna om den vännen helt plötsligt vänder ryggen till & slutar höra av sig för att din vän hittat en annan vän att umgås med dag in & dag ut? Hur skulle ni känna om er vän aldrig messade er FÖRUTOM om det va något som typ "hej vad gör du?, VET DU VAD SOM HÄNDE blablabla ah men hejdå"
Er vän frågar aldrig om ni ska hitta på nått längre, men vännen berättar om hur kul hon/han haft med sin andra vän! Hon/han skiter totalt i hur du känner eller hur du mår, hon/han bara tänker på sig själv i första hand!

Jag är inte en person som erkänner när jag mår väldigt dåligt, jag erkänner inte att jag har blivit sårad! Jag erkänner sällan för en person om den personen fått mig att gråta
!

Men helt allvarligt talat så har jag aldrig mått såhär dåligt för att ingen har någonsin gjort såhär mot mig!
Jag har aldrig känt mig så sviken som nu! Jag kan somna med tårar i ögonen & vakna med tårarna kvar..
Jag mår dåligt utav att jag inte får fram det jag vill få fram heller!
Det går liksom inte & beskriva hur jag mår på riktigt!

Jag har så många andra fina vänner som alltid stöttar mig igenom allt & det är jag sjukt tacksam över!
Men det här är en människa jag delat så många stunder med, så många fina minnen tillsammans med!
Vi har liksom gått igenom allt tillsammans i flera års tid!
Jag har nog aldrig varit så besviken på en person. Jag har verkligen ont i hjärtat & jag vet inte hur jag ska göra för att må bättre. för jag vill inte må såhär! Det är inte jag att vara deppig!

Mitt leende på läpparna ljuger för er alla!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Finns <3 Kram <3 // suzie

2012-03-12 @ 06:28:50
URL: http://ppiiffochppuuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0