helgen!

Hey sötisar!

I fredags var jag med Helen, hennes kusin & Denise!
Vi drog till nype, (en nattklubb för er som inte vet) Vi hade en bra kväll med bara massa dans & alkohol!

Igår (lördags) var jag med min bejbi Laleeh. Vi drog till årstaberg på hemma fest & där hände lite ångestgrejer!
Senare drog vi hem till Min KIIING Dennis med Adde! Där gjorde vi inte så mycket & senare åkte jag tillbaka till årstaberg för att göra en sak. Mötte upp Laleeh runt 10 på morgonen & så åkte vi hem!
Vi hade en awsome kväll & även fast jag har ångest som fan idag så hade jag trevligt med alla trevliga människor!
Såklart blev min kväll mycket bättre när jag fick möta min KIIING!! :D

Kom hem 10:30 och hade världens huvudvärk. Så jag somnade ganska snabbt & vaknade runt 15:00.
Min kusins mamm var här & fikad så jag chillade lite med dom & sedan drog jag hem till Laleeh!
Kom hem runt 20:00 tiden och har bara tagit det lugnt framför tv:n & datan!:)


PUSSILIPUSS!!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0