HELLOOOOO



Hey sweethearts!

Just nu har jag sportlov & det är mitt allra sista sportlov!! Buhu:'(
Har festat så sjukt mycket på senaste tiden & har varken haft ork eller tid för bloggen!
Men idag tog jag massa nya foton (på mig själv) såklart!
Så här kommer ett grymt inlägg om några dagar som är vära att nämna!


Fredags- var ute med Denise, skulle träffa Adis på göra källare men dom blev utkasstade & vi var föör fulla för att komma in någonstans! (jävla vin)!! Det slutade upp med att båda jag & denise mådde piss & bölade hahah!
Jag spöade på någon random snubbe på tuben & jag vet inte riktigt varför!

Lördags- Var hos min vän Ida som också bor granne med mig. Hon fyllde år så vi firade henne med fest!
Lyckad kväll till att börja med, men sedan flippade det ur lite & jag blev osams med en som jag trodde va som en bror för mig.. whatever, jag hade det iallfall trevligt!

Söndags- Vilade mig från alkoholen (skulle igentligen på bartender SM)
Drog till kista med Denise ist & köpte skor!

Måndags- Yasmine körde mig & denise fram & tillbaka till kista, jag köpte ett par jeans från veromoda!
Sen drog vi till Denise käkade, vilade & fixade oss för att dra på ÅRETS FÖRSTA SKIVA!!!!!
Jag hade det aaaaskul & mådde gudomligt! Kom dock hem 06:00 haha!

Tisdags- Vaknade sent & drog hem en snabbis & sedan drog jag till Laleeh min bäbis!
Vi myste bara galet & gjorde inget speciellt! kollade lite bigbrother & sånt skit!

Onsdagen- Vaknade tidigt & gick på långpromenad med min fina hund i det fina vädret!
Sedan va jag hemma & väntade på min kära kusin som kom hit för att klippa min bror!
Vi fikade, rökte vattenpipa & snackade om allt & inget!!
Sedan drog jag till Laleeh.. Hjälpte henne att fixa en klänning till en buster!

Klänningen var assnygg, men när Laleeh är i farten kan man inte stoppa henne!
Ska hon klippa sönder den så SKA hon klippa sönder den! Det spelar ingen roll vad andra säger haha!
Iallfall klänningen var rosa & svart & upptill var den korsett-liknande & nertill va det spets.
Vi klippte bort själva kjolen på klänningen så det bara var korsetten kvar..
Blev faktiskt assnyggt när hon satte på sig den med en tight svart tubkjol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0