Long time no see!

Oooh herre min gud vad det va länge sen jag bloggade!

Men som ni kanske vet så går jag sista året på gymnasiet & nu på fredag springer jag ut & blir fri!
Så det har varit himla mycket just nu!

Idag har jag haft en avslappnad mysig dag i stan med mina fina älsklingar, Leon & Laleeh!
Vi gick i affärer, åt på donken & drog till gamla stan & satte oss på en brygga i solen!
Sen kom jag på den sköna ideen att dra till djurgårdsbron & kolla hur mycket trampbåtarna kostade att hyra!
SJUKT BRA PRIS tycker jag!! 200 kr/timmen.

Vi åkte ut i kanalen & stekte i kvälls solen dock tappade jag mina sista par solglasögon i vattnet & dom sjönk direkt.. buhuu :(

kom precis hem då vi satt ute en stund med vattenpipa & lite godis muums!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0