My beautiful life in some pic´s!

Lalleh hade ätit en hawaii pizza och all annanas föll av så hon blev lite ledsen i ögat.. hon berättade det för en killkompis & dagen efter stog denna vackra annanas på hennes fönsterbräda, vi fattade inte vem som hade lämnat den där fören efter massor med timmar hahaha!!


Min fina söta urgulliga lillasyster! JAG ÄLSKAR DIG knaziiis!<333


Fick väldens goaste kram & blötaste puss på kinden! Världens finaste lillasyster!<33


Slappar på laleehs soffa, STANDARD!!


myspys hos laleeh!


Studentlunch med alla 3or Yeey :D


Var nere i örebro & träffade släkten + min fina bästanvän Ida. Fick även träffa på alla söta valparna. Blev så förälskad i denna!


En riktigt god drink till provet vi hade! Fin blev den & jag vart nöjd:D


Sommar, sol, bikini, brun & en iskall cider! MUMMMMMS


Titta mamma kan ju få till något bra foto ändå! Käär i valpen!!!


Blev helt förälskad i denna vovvsing!:')


Puppy! riktigt fin labbe valp!


Våroutfit, påväg någonstans med fina bästavän Laleeh


Maskerad, jag skulle då föreställa sen snygga svenska Inga!
ni vet " my name is Inga and im from sweden.."


Sommar klädd & glaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0